03

30 DAYS CHALLENGE

30 Days Challenge

Ένας μήνας – πρόκληση για όποιον θέλει να δοκιμάσει τον εαυτό του, να δει τα όριά του και να αλλάξει την εικόνα του σε τριάντα μόλις μέρες. Καθημερινές προπονήσεις υψηλής έντασης, με ασκησιολόγια προσαρμοσμένα στους προσωπικούς στόχους του καθενός, υπόσχονται μια ολική μεταμόρφωση του σώματος, αλλά και των αθλητικών σου επιδόσεων.

Η δομή ενός μαθήματος

Στη πρώτη μας προπόνηση πραγματοποιούμε μια εργομετρική αξιολόγηση όπου βρίσκουμε το επίπεδο φυσικής κατάστασης του ασκούμενου, με βάση το οποίο θα σχεδιαστεί όλο το πλάνο του προγραμματισμού των προπονήσεών του. Ορισμένοι παράμετροι αξιολόγησης είναι η μέγιστη δύναμη, η μυϊκή αντοχή, ο συντονισμός, η ευλυγισία, η ισορροπία, ο συγχρονισμός, τα αντανακλαστικά, η σταθερότητα άκρων (video analysis), η αλτικότητα, η καρδιοαναπνευστική αντοχή κ.α.

Από το επόμενο μάθημα

Ο προγραμματισμός έχει γίνει και οι στόχοι μας είναι πλέον μετρήσιμοι. Ο συνδυασμός διαφόρων μεθόδων άσκησης όπως η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση, η κυκλική, η σταθμική με αντιστάσεις, η άρση βαρών, το TRX, οι pilates, η yoga, το spinning κ.α θα μας φέρουν πιο κοντά στους στόχους μας.

Login to your
HOW
account